LODNÝ MOTOR HONDA BF40E LRTT / 60 HP
40 /60 HP, dlhá noha, OHC-3 valec, 998 ccm, dobíjanie 17A, vstrekovanie, el. štart, elektrický trim/tilt, diaľkové ovládanie, nádrž 25L, NMEA 2000
Obsah dodávky (v cene):
- lodný motor HONDA BF40 LRTT
- lodná vrtuľa hliníková
- diaľkové ovládanie - Side Mount
- bowdeny (dĺžka bowdenov sa určuje podľa špecifikácie zákazníka, resp. na základe našim servisom nameranej potrebnej dĺžky
- sada dvoch ukazovateľov - otáčkomer a trim meter
- palivová nádrž 25 L s hadicou a prípojkami
HONDA BF40E LRTT je prívesný motor s výkonom 60 koní (BF60), ktorého výkon je obmedzený. V praxi má sacie potrubie motora integrovanú manžetu, ktorá znižuje nasávanie vzduchu a tým obmedzuje výkon motora.
BF40E LRTT sa dodáva s 5-ročnou zárukou.
Je dokázané, že HONDA je najúspornejší 4-taktný prívesný motor na svete! Pocíťte rozdiel a výhodu vlastníctva motora od najväčšieho výrobcu na svete! Dôverujte skúsenostiam z roku 1964 v kombinácii s inováciami, technológiou a perfekcionizmom od japonského giganta!
Honda Motor Company je japonský výrobca so širokým sortimentom vyrábaných produktov pre domácnosť, každodenný život, stavebníctvo a priemysel. Od svojho založenia v roku 1948 zaujíma vedúce postavenie na trhu s prívesnými motormi. Má dlhoročné skúsenosti a vedúcu úlohu vo výrobe čistých, tichých a úsporných prívesných motorov. HONDA je najväčší svetový výrobca motocyklov a spaľovacích motorov, ktorý ročne vyrobí viac ako 14 miliónov motorov.
Spoločnosť ponúka kompletný rad prenosných, extrémne ľahkých a kompaktných štvortaktných prívesných motorov, ktoré sa ľahko prenášajú. Bez ohľadu na to, aké malé sú prívesné motory HONDA, japonskí inžinieri spoločnosti vždy myslia vo veľkom. Ľahké, kompaktné a výkonné prenosné prívesné motory značky HONDA sú vždy pripravené na akciu. Dobre uznávaná, svetovo uznávaná kvalita značky HONDA spája overenú spoľahlivosť a vynikajúcu spotrebu paliva bez miešania s olejom. HONDA vyrába štvortaktné motory od roku 1964. Spoločnosť oslavuje 60 rokov vedúceho postavenia na svetovom trhu. Bez ohľadu na to, ktorý model, so značkou HONDA sa pracuje jednoducho a príjemne vďaka inteligentným a zjednodušeným funkciám.
Závesné motory HONDA získali množstvo medzinárodných ocenení za inovácie. Tento úspech je zárukou bohatých skúseností, ktoré má spoločnosť s vývojom technológií a precíznou znalosťou potrieb užívateľov na celom svete.
PGM-FI: naprogramované vstrekovanie paliva
PGM-FI je naprogramované vstrekovanie paliva, ktoré dodáva presné množstvo paliva/vzduchu do každého valca. Výsledkom je mimoriadne spoľahlivé a ľahké štartovanie, ako aj okamžitá odozva na plyn s vynikajúcou spotrebou paliva.
BLAST™: Zvýšenie krútiaceho momentu pri nízkych otáčkach
Systém BLAST® je inovatívny systém HONDA, ktorý zlepšuje zrýchlenie pri nízkych rýchlostiach. Tento systém sa aktivuje pri plnom plyne pod 3 500 otáčkami za minútu a poskytuje plynulý a rýchly prechod z prevádzky s nízkymi otáčkami do vysokých otáčok.
Kompatibilita s NMEA2000®
Prostredníctvom NMEA 2000 je vizualizácia dát z motora aj z GPS či sonaru jednoduchá a rýchla. Ide o systém prenosu dát s protokolom NMEA 2000, ktorý užívateľovi umožňuje používať svoje navigačné zariadenie ako palubný počítač a prijímať údaje o výkone motora priamo na obrazovke prístroja.
ECOmo: Riadenie spaľovania chudobnej zmesi
ECOmo (Economy Controlled Motor) – Ide o technológiu, ktorá pomáha ďalej znižovať spotrebu paliva riadením množstva vypúšťaných škodlivých emisií a nebezpečných plynov, ako sú NOx, HC a CO. Pomocou funkcie Power Trim / Tilt budete môcť nastaviť sklon z konzoly alebo sedadla ovládania. Uhol sklonu: -4° až +16° Uhol sklonu: 63° Patentované gumové podložky mimo radu zaisťujú hladší chod pri všetkých otáčkach motora.
Ochrana 4Front
Štvornásobná ochrana a patentovaný viacvrstvový proces lakovania „Doble Sealed“, anódy, nehrdzavejúca oceľ a vodotesné konektory, ktoré následne zvyšujú ochranu proti korózii.
Zvukové a vizuálne signály
Zvukové a vizuálne signály upozorňujú na znížené otáčky, nízku hladinu oleja, ako aj pretáčanie. To všetko chráni motor pred poškodením a pripomína, aby ste boli opatrní, keď začujete určitý signál.
TECHNICKÁ ŠPECIFIKÁCIA:
- Motor:
Typ motora 4-taktný Počet valcov OHC 3-valec Zdvihový objem (cm3) 998 Vŕtanie x zdvih (mm) 73 x 79,5 Maximálne otáčky (RPM) 5000-6000 Menovitý výkon ([kW (k)]) 29,8 (40) Chladenie Vodou chladený (s termostatom) Príprava paliva PGM-FI (Programované vstrekovanie paliva) Zapaľovanie Elektronické (PGM-IG) Systém štartovania Elektrické Výfuk Výfukový systém cez vrtuľu Prevodový pomer 2,07 : 1 Rotácia vrtule Štandardná Trim a zdvih motora Elektrický trim a zdvih motora - Funkcia:
Elektrický štartér Áno Výkon alternátora 22A Kapacita nabíjania batérie (A) 17A Ďiaľkové ovládanie Áno - Rozmery:
Dĺžka nohy (mm) 521 Suchá hmotnosť (kg) 110 Dĺžka (mm) 694 Šírka (mm) 372 Výška (mm) 1364M
VYBRANÉ ŠPECIFIKÁCIE JEDNOTLIVÝCH MODELOV:
Model | Typ motora | Počet valcov | Zdvihový objem | Zapaľovanie | Štartovanie | Ovládanie | Trim a zdvih motora | Dĺžka nohy | Suchá hmotnosť |
BF 40 SRTU | 4-taktný | OHC 3-valec | 808 cm3 | Elektronické (PGM-IG) | Elektrické | Diaľk.ovl. | El.trim / zdvih | 433 mm | 96 kg |
BF 40 LRTU | 4-taktný | OHC 3-valec | 808 cm3 | Elektronické (PGM-IG) | Elektrické | Diaľk.ovl. | El.trim / zdvih | 521 mm | 98 kg |
BF 40E LRTT | 4-taktný | OHC 3-valec | 998 cm3 | Elektronické (PGM-IG) | Elektrické | Diaľk.ovl. | El.trim / zdvih | 521 mm | 110 kg |