MTM-200 G3 dieselový lodný motor 200 HP (radový 5 valec)
Výborná voľba pre trupy do 3,5 t a dĺžky 9 m. Dieselový motor s nízkou spotrebou paliva dokonale nahrádza benzínové motory 5,7 a 5,8.
Dá sa použiť všeobecne bez ohľadu na trup a typ motora. Je rovnako vhodný ako pre výtlačnú, tak aj pre klznú plavbu, ako aj pre priame a "Z" pohony.
Neskutočná spotreba
V závislosti od trupu a motora je spotreba v porovnaní s benzínovými motormi znížená o 50-60%.
Neuveriteľný krútiaci moment
K nárastu krútiaceho momentu dochádza už od nízkych otáčok, takže loď produkuje úžasné zrýchlenie.
Neuveriteľne spoľahlivé
Vyspelá technológia dieselového motora a neustály vývoj zaisťujú neuveriteľnú spoľahlivosť.
Extra výkon
Napriek svojej malej veľkosti poskytuje tento kompaktný zdroj výnimočný výkon a flexibilitu.
Extra malé veľkosti
Vďaka malým rozmerom zdroja sa hodí na miesto akéhokoľvek benzínového V8, keďže je od nich o 20-30% menší.
Dodávka extra dielov
Spoľahlivo dostupná dodávka náhradných dielov a dielov na marinovanie.
Technická špecifikácia:
Označenie | Údaje |
---|---|
Palivo | Diesel |
Konfigurácia | 4 taktný, 1 vačkový hriadeľ, 10 ventilov |
Maximálny výkon na hlavnej osi | 148 kW / 200 PS |
Maximálny krútiaci moment | 435 Nm |
Maximálny počet otáčok | 4000 rpm |
Objem valcov | 2460 cm3 |
Typ ovládania ventilov | OHC (ovládané zhora, ventilovaný zhora) |
Pomer kompresie | 20.50 : 1 |
Vŕtanie x zdvih | 81 x 95 |
Počet valcov, ich umiestnenie | 5, radové |
Palivový systém | Nepriame vstrekovanie |
Nabíjanie | Variabilná geometria, vodou chladené turbo |
Štartovací motor | 12V – 1,3 kW |
Generátor | 12V – 110 A |
Chladenie motora | Oddelený vnútorný a vonkajší vodný okruh s výmenníkom tepla |
Chladenie plniaceho vzduchu | Vodou chladený intercooler |
Olejový systém | Nútené mazanie čerpadlom |
Maximálny montážny sklon | 5° |
Suchá hmotnosť bez pohonu |
265 kg |
Uchytenie motora | Špeciálne antivibračné gumené držiaky |
Rozmery | L: 850mm, Š: 730 mm, H: 610 mm |