Detaily produktu

2 279,90 €
Kód tovaru: TO-MFS8CS
Štvortaktný lodný motor Tohatsu MFS8C je najľahším dvojvalcovým motorom s elektronickým vstrekovaním paliva vo svojej kategórii výkonu. Vďaka EFI technológii má nižšiu spotrebu paliva v priemere o 35 %. Ďalšie inovácie výrazne znížili hluk spaľovacích procesov pre čo najtichšiu prevádzku. MFS8C ponúka hladký, stabilný chod s minimálnymi vibráciami a silným výkonom. Verzia s ručnou pákou riadenia, ručnou štartom a krátkou nohou motora S (15").
Skladom u dodávateľa

Tohatsu MFS 8C S závesný lodný motor 

 

Moderné japonské motory Tohatsu MFS8/9,9CY sú najľahšími štvortaktnými dvojvalcovými motormi so systémom elektronicky riadeného vstrekovania paliva vo svojej kategórii výkonu. Ponúkajú nižšiu spotrebu až o 35%, inovované rukoväte pre ľahšiu manipuláciu, vylepšený systém odvetrávania kľukovej skrine pre efektívnejšie odvzdušnenie, odhlučnenie celého procesu spaľovania pre čo najtichší chod a množstvo ďalších technologických inovácií. Vďaka úplne novému konceptu motora je MFS8/9,9CY tichý, spoľahlivý motor s hladkým behom, ľahkým štartovaním, optimalizovanou spotrebou a vynikajúcim výkonom pre všestrannú škálu využitia.

 

Technické parametre:

Spoločné vlastnosti

Hmotnosť: 38,5 kg
Záruka: 2 roky
Výrobca: Tohatsu

 

Základné vlastnosti

Valce: 2
Obsah: 209 ccm
Výkon: 8 HP
Maximálne otáčky: 5 300 - 6 200 ot/min
Dĺžka nohy motora: S (15" / krátka)
Prevodový pomer: 2.08:1
Alternátor: 12 V / 84 W / 7 A
Systém zapaľovania: Digitálne CD
Typ nádrže: 12 L externý
Radenie: Ručné
Riadenie: Ručná páka
Štartér: Manuálna
Trim: Manuálna
Vŕtanie x zdvich (mm): 55 x 44 mm

 

Prednosti motorov Tohatsu MFS8/9,9CY

  • Najľahšie dvojvalcové motory s EFI vo svojej triede
  •  
  • Nízka spotreba a hladký beh vďaka EFI
  •  
  • Jednoduché štartovanie bez potreby sýtiča
  •  
  • Nové madlá pre ľahkú a pohodlnú manipuláciu
  •  
  • Štvorbodový absorpčný antivibračný systém
  •  
  • Ultra nízke emisie, cert. EÚ, US EPA a CARB ★★★
  •  
  • Zjednodušená údržba pre čo najmenej starostí
  •  
  • Päťvrstvová úroveň ochrany proti korózii

Štandardná výbava Tohatsu MFS8C S 

  • Motor s ručnou pákou riadenia a páčkou radenia
  •  
  • Externá 12-litrová palivová nádrž
  •  
  • Balónik s hadicou a palivovými konektormi
  •  
  • Výtrhová bezpečnostná poistka
  •  
  • Štandardný hliníkový propeller
  •  
  • Súprava so základným náradím k motoru
Image 9

EFI - Elektronické vstrekovanie paliva

Najvýznamnejšou inováciou je zavedenie EFI - systému elektronicky riadeného vstrekovania paliva na dosiahnutie optimálneho výkonu a čo najnižšej spotreby. Tento systém zaisťuje hladký, spoľahlivý chod a štartovanie bez námahy, a tiež odpadá potreba používania manuálneho sýtiča. Vďaka snímaču T-MAP a ventilu ISC sú do riadiacej jednotky neustále prenášané informácie, ktoré umožňujú priebežnú optimalizáciu pomeru vzduchu a paliva v závislosti od prostredia. Vďaka tomu máte vždy najnižšiu možnú spotrebu bez toho, aby ste zaznamenali pokles výkonu. So systémom EFI vám navyše odpadajú všetky problémy s upchávaním karburátora a ďalšie starosti s ním spojené.

  • Úspora paliva až o 35 % oproti motorom s karburátorom
  •  
  • Jednoduché štartovanie vo všetkých podmienkach aj nadmorských výškach
  •  
  • Stabilný a hladký voľnobeh
  •  
  • Optimalizuje pomer vzduchu a paliva v závislosti od prostredia
 

Jednoduchšia a pohodlnejšia manipulácia

V Tohatse myslí predovšetkým na pohodlie užívateľov. Preto nové motory MFS8C S majú v prednej časti krytu motora gumovú rukoväť pre ľahšie naklápanie a transport. Aby manipulácia bola čo najpohodlnejšia, tak inováciou prešla aj rukoväť za motorom pri páčke radenia. Okrem celkovo čistejšieho vzhľadu má nová rukoväť o 40% väčšiu plochu a hladký tvar, aby sa nijako pri prenášaní motora nezarezávala do dlane.

Image 10
 
Image 11

Jednoduchšia a prístupnejšia údržba 

Priehľadný palivový filter s plávajúcim indikačným krúžkom vám na prvý pohľad oznámi detekciu vody v palivovom systéme. Nová konštrukcia motora umožňuje ľahké vytiahnutie filtra s hadičkami a vďaka rýchlovýpustnému ventilu sa ľahko zbavíte nežiaducej vody. Navyše na tieto úkony nepotrebujete vôbec žiadne náradie.

Podobne ako pri väčších motoroch Tohatsu aj modely MFS8/9,9CY majú novo premiestnený preplachovací otvor do strednej časti boku motora pre čo najľahší prístup a jednoduché pripojenie hadice bez nutnosti špeciálneho náradia.