Detaily produktu

36 600,00 €
Kód tovaru: YAMAHA F250ES2
Skladom u dodávateľa

250hp V6

Úplne nový výkonný veľký blok motora s výkonom 250 k predstavuje špičkový prívesný motor V6 so všetkými novými funkciami, ohromujúcim vzhľadom inšpirovaným modelom XTO a dokonalým technickým spracovaním. Nevídaná kombinácia špičkových technológií, úžasného výkonu a vzrušujúcej akcelerácie.

Prekonávanie hraníc

Motory V6 s výkonom 250 k sú vybavené funkciami, ako napríklad Digital Electric Steering (DES), exkluzívnou funkciou od spoločnosti Yamaha TotalTilt a výfukovým systémom zvyšujúcim ťah pri spätnej prevádzke (TERE) spolu s DNA modelu XTO. Na základe týchto vlastností ide nepochybne o prémiové prívesné motory Yamaha.

Digitálne elektrické riadenie vybavené systémom Steer by Wire je teraz štandardom pre motory V6 s výkonom 250 k. Systém DES poskytuje oveľa plynulejší a intuitívnejší zážitok pri kormidle, zatiaľ čo všetky motory V6 s výkonom 250 k bez systému SBW sú plne kompatibilné s voliteľným skrutkami upevniteľným systémom DES.

Funkcie

Vstavané digitálne elektrické riadenie (DES) – motory vybavené systémom Steer by Wire (SBW)

Riadenie DES je teraz súčasťou motorov V6 s výkonom 300 k vybavených technológiou Steer by Wire. Riadenie Yamaha DES prináša čistý priestranný kýl. Neobsahuje žiadne čerpadlá, hadice, riadiace jednotky, nevyžaduje plnenie kvapalín a čistenie a nemá žiadne špeciálne odvzdušňovacie otvory ani hadice. Pri renováciách dokážu vaši technici osadiť riadenie DES výrazne rýchlejšie a jednoduchšie. Motory vybavené riadením DES umožňujú aj použitie nového voliteľného systému Helm Master EX, ktorý sa upevňuje skrutkami.

Voliteľné elektrické riadenie upevnené skrutkami na motory, ktoré nie sú vybavené systémom Steer by Wire (SBW)

Motory V6 s výkonom 300 k sú úplne kompatibilné s voliteľným digitálnym elektrickým riadením (DES) upevneným skrutkami alebo tradičnými hydraulickými systémami riadenia.

Funkcia TotalTilt™ s integrovaným obmedzením náklonu

Spoločnosť Yamaha ponúka exkluzívnu funkciu TotalTilt™, ktorá umožňuje úplné vyklopenie alebo sklopenie (až do kontaktu piestu náklonu) z ľubovoľnej polohy, stačí jednoducho stlačiť príslušné tlačidlo náklonu. V priebehu celého procesu znie výstražný zvukový signál, ktorý posádku upozorňuje, aby sa zdržiavala v bezpečnej vzdialenosti od prívesného motora, integrovaný obmedzovač náklonu pomáha predchádzať neúmyselnému poškodeniu.

Výfukový systém zvyšujúci ťah pri spätnej prevádzke (TERE)

Lepšie manévrovanie pri spätnej prevádzke a pri nízkych rýchlostiach – funkcia TERE udržiava bubliny z výfuku nad ventilačnou doskou a pri spätnej prevádzke a otáčkach do 2 500 ot./min aj mimo vrtule. Vrtuľa rozráža iba vodu bez bublín, vďaka čomu sa dosahuje vynikajúci spätný ťah a ovládateľnosť. Možnosť kombinácie s voliteľným digitálnym elektrickým riadením a joystickom Helm Master EX na ešte výraznejšie zlepšenie manévrovateľnosti – veľmi užitočné v dokoch a stiesnených priestoroch.

Elegantný, štíhly a ľahký dizajn

Motor prevzal veľa štýlových detailov od svojho veľkého brata – XTO, preto teraz obsahuje aj farebne zladenú spodnú jednotku, nové jednodielne horné puzdro s odliatkom vzduchového potrubia na odtok vody, novú spodnú kapotu, nový tvar plášťa a prémiové grafické prevedenie. Úchvatný nový vzhľad ladí s osvedčeným výkonom, ktorý možno začleniť do širšej škály špičkových lodí.

Vynikajúce upevnenie motora

Spodné upevnenie motora prevzaté z motora XTO je väčšie a mäkšie, čo zaistí menšie vibrácie a príjemnejšiu plavbu.

Nová a vylepšená spodná jednotka

Nový 4,2-litrový motor V6 s výkonom 300 k má novú a vylepšenú spodnú jednotku, ktorá obsahuje nové komponenty a konštrukčné prvky. Nový dizajn profilu ozubenia prevodovky zlepšil kontakt a znížil tlak na povrch. Zlepšila sa aj životnosť zmenou prietoku oleja vo vnútri spodného puzdra a ložísk prevodov.

 

Technická špecifikácia:

Typ motora

4taktný, DOHC

Zdvihový objem

4169 cm3

Počet valcov/Konfigurace

60° V6

Vrtanie x zdvih

96,0 x 96,0 mm

Výkon hnacej hriadele ve strednom pásme

183,8 kW (250 k) pri 5500 ot./min

Prevádzkový rozsah plného plynu

5 000 – 6 000 ot./min

Systém mazania

zásoba oleja v klukovej skrini

Zásobovanie palivom

EFI

Systém zdvíhania

TCI

Systém štartovania

Elektrický

Prevodový pomrr

1.75 (21/12)

Karburátory

Vstrekovanie paliva

 Dodatočné vlastnosti:

Control

Drive By Wire (DBW)

Metoda Trim & Tilt

Elektrické trimovanie a náklon

Cievka / alternátor osvetlenia

70 A (max.) (nabíjanie batérie: 55 A)

Engine immobilizer

YCOP optional

Propeller

Volitelný

Counter Rotation Model

Available

Variable Trolling RPM

With DN Gauges

Shallow Water Drive

Standard

Tilt limitter

Standard

Dual Battery Charging System

Volitelný

Digital Network Gauge (6Y8/6YC)

Volitelný

Digital Network Gauge II (CL7)

Volitelný

Shift Dampener System (SDS)

Volitelný

Full tilt up angle

70

YCOP (Immobilizer)

Applicable

Poznámka

Systém riadenia sa líši v závislosti od modelu.

 

VYBRANÉ ŠPECIFIKÁCIE JEDNOTLIVÝCH MODELOV:

Model motora Výkon HP Výkon kW Obsah cm3 Počet ventilov Noha cm Kg Štart Riadenie Zdvih Rotácia vrtule Ovládanie a radenie
YAMAHA F250 XD 250 183,8 4169 6 63,5 288 Elekt. Diaľk. El.Trim & Tilt štandardná DBW
YAMAHA FL250 XD 250 183,8 4169 6 63,5 288 Elekt. Diaľk. El.Trim & Tilt opačná DBW
YAMAHA F250 UD 250 183,8 4169 6 76,2 294 Elekt. Diaľk. El.Trim & Tilt štandardná DBW
YAMAHA FL250 UD 250 183,8 4169 6 76,2 294 Elekt. Diaľk. El.Trim & Tilt opačná DBW
YAMAHA F250 ED 250 183,8 4169 6 88,9 299 Elekt. Diaľk. El.Trim & Tilt štandardná DBW
YAMAHA FL250 ED 250 183,8 4169 6 88,9 299 Elekt. Diaľk. El.Trim & Tilt opačná DBW
YAMAHA F250 XS 250 183,8 4169 6 63,5 288  Elekt. Diaľk. El.Trim & Tilt  štandardná SBW
YAMAHA FL250 XS 250 183,8 4169 6 63,5 288  Elekt. Diaľk.  El.Trim & Tilt  opačná SBW
YAMAHA F250 US 250 183,8 4169 6 76,2 294  Elekt. Diaľk.  El.Trim & Tilt  štandardná SBW
YAMAHA FL250 US 250 183,8 4169 6 76,2 294  Elekt. Diaľk.  El.Trim & Tilt  opačná SBW
YAMAHA F250 ES 250 183,8 4169 6 88,9 299  Elekt.  Diaľk. El.Trim & Tilt  štandardná SBW
YAMAHA FL250 ES 250 183,8 4169 6 88,9 299  Elekt.  Diaľk. El.Trim & Tilt  opačná SBW

 

Vysvetlivky skratek u motorov YAMAHA:
M- ručný štart
H- ručné ovládanie
E - elek. štart
W- ruč. a el. start a dialkové ovládanie
WH - ručný a el. štart a ručné ovládanie
D - ručné vyklapanie motora
P – el. vyklápanie motora
T- elekt. vyklápanie a naklápaniemotora
O- vstrekovanie oleja
S- dopor. výška zrkadla lodi 381mm
L- dopor. výška zrkadla lodi 508mm
X- dopor. výška zrkadla lodi 635mm
EFI - elektron. vstrekovanie paliva
HPDI – vysokotlakové priame vstrekovanie motora