Detaily produktu
Závesný lodný motor SUZUKI DF 15A
Jednoduchý motor s nízkou váhou ktorý zvláda silné prúdy.
Ergonómia a jednoduchosť sú hlavné črty motora DF15. Rovnako ako jeho čistý a elegantný vzhľad. Tento ľahký motor však dokáže jednoducho zvládnuť silné prúdy či manévrovanie v tesných priestoroch. Rovnako ako u ostatných motorov Suzuki i DF15 zaručuje ekonomickú prevádzku. Jeho vlastnosti ako tichý chod či napríklad obmedzovač otáčok a časovanie zážihu umožňujú, aby motor bežal hladko i keď príliš rýchlo spomalí.
V ponuke sú motory s elektronickým alebo manuálnym štartovaním, riadiacou rukoväťou či diaľkovým ovládaním.
Firma BOAT DIESEL s. r. o., oficiálny zástupca Suzuki na Slovensku Vám ponúka pri všetkých lodných motoroch:
- Garanciu 3ročnej záruky
- Oficiálny a certifikovaný servis lodných motorov Suzuki na Slovensku
- Dodanie náhradných dielov do 3 - 4 pracovných dní
- Pokiaľ je potrebné, inštalácia, nastavenie lodného motora a príslušenstva
Názov: |
DF15AS |
DF15AL |
DF15AES |
DF15AEL |
DF15ARS |
DF15ARL |
DF 15ATL |
Výkon: | 11 kW | 11 kW | 11 kW | 11 kW | 11 kW | 11 kW | 11 kW |
Počet valcov: | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 |
Obsah: | 327 ccm | 327 ccm | 327 ccm | 327 ccm | 327 ccm | 327 ccm | 327 ccm |
Otáčky max.RPM: | 5000-6000 | 5000-6000 | 5000-6000 | 5000-6000 | 5000-6000 | 5000-6000 | 5000-6000 |
Dĺžka nohy: | 381 mm | 508 mm | 381 mm | 508 mm | 381 mm | 580 mm | 508 mm |
Štartovanie: | ručné | ručné | elektrické | elektrické | elektrické | elektrické | elektrické |
Riadenie: | ručné | ručné | ručné | ručné | diaľkové | diaľkové | diaľkové |
Radenie: | F/N/R | F/N/R | F/N/R | F/N/R | F/N/R | F/N/R | F/N/R |
Hmotnosť: | 48 kg | 49 kg | 48 kg | 49 kg | 47 kg | 48 kg | 54,5 kg |
Palivový systém: | elektr. vstrek. | elektr. vstrek. | elektr.vstrek. | elektr. vstrek. | elektr.vstrek. | elektr.vstrek. | elektr.vstrek. |
Výfukový systém: | stredom vrtule | stredom vrtule | stredom vrtule | stredom vrtule | stredom vrtule | stredom vrtule | stredom vrtule |
Nádrž: | externá 12 L | externá 12 L | externá 12 L | externá 12 L | externá 12 L | externá 12 L | externá 12 L |
Generátor: | 12V 12 A | 12V 12 A | 12V 12 A | 12V 12 A | 12V 12 A | 12V 12 A | 12V 12 A |
Trim: | manuálny | manuálny | manuálny | mauálny | manuálny | manuálny | elektrický |
Výhody motora v porovnaní s konkurenčnými značkami:
Mercury:
- 44kg vs 52kg, kompaktný dizajn, lepší pomer váha výkon
- Prvý sériovo vyrábaný motor s elektronických vstrekovaní paliva bez batérie vs karburátor
- Suzuki Lean Burn kontrolný systém na zníženie spotreby paliva a zvýšenie jeho využitia
Yamaha:
- 44kg vs 52kg, kompaktný dizajn, lepší pomer váha výkon
- Prvý sériovo vyrábaný motor s elektronických vstrekovaní paliva bez batérie vs karburátor
- Suzuki Lean Burn kontrolný systém na zníženie spotreby paliva a zvýšenie jeho využitia
- 12amp nabíjanie vs 10 amp - voliteľné - elektrický model
Honda:
- 44kg vs 47kg, kompaktný dizajn, lepší pomer váha výkon
- Prvý sériovo vyrábaný motor s elektronických vstrekovaní paliva bez batérie vs karburátor
- Suzuki Lean Burn kontrolný systém na zníženie spotreby paliva a zvýšenie jeho využitia
Vysvetlivky skratiek u motorov SUZUKI:
M - Ručný štart
H - Ručné ovládanie
E - El. štart
R - El. štart a diaľkové ovládanie
W - Ručný a el. štart a diaľkové ovládanie
WH - Ruční a el. start a ruční ovl.
D - Ručné vyklápaanie motora pomocou hydraulického piestu
P - El. vyklápanie motora
T - Elektro-hydraulické ovládanie Trimu a vyklápaie motora
O - Vstrekovanie oleja
S - Doporučená výška zrkadla lode 381 mm
L - Doporučená výška zrckadla lode 508 mm
X - Doporučená výška zrkadla lode 635 mm
XX - Doporučená výška zrkadla lode 762 mm
EFI - Elektronické vstrekovanie paliva
P - El. vyklápanie motora
Z - protibežná rotácia lodného šrôbu (točí sa doľava)
HPDI - Vysokotlakové priame vstrekovanie paliva