Detaily produktu
Závesný lodný motor SUZUKI DF 2,5
Len 13kg vážiaci motor je najľahším z rady 2,5 koňových motorov aký bol doteraz vyrobený. Napriek svojej nízkej váhe je jeho súčasťou napríklad integrovaná palivová nádrž, ukazovateľ stavu paliva či V-N radenie. Štartovacia šnúra so zapaľovaním Pointless od Suzuki sa dá ľahko vytiahnuť, a nepotrebuje žiadnu batériu pričom vždy poskytuje rýchly štart.
Na vode neprekonateľný - pracuje spoľahlivo a bez porúch. Je neuveriteľne malý. Hodí sa prakticky všade, dá sa uskladniť aj vo veľmi malých priestoroch.
Veľká, ľahko uchopiteľná rukoväť na zadnej strane motorového plášťa zaisťuje pohodlnú manipuláciu. A pre správny sklon: so štyrmi rôznymi možnosťami nastavenia sa dá model DF 2,5 dobre prispôsobiť danému člnu a daným pracovným podmienkam. Na palube máte naviac: nastavovacia skrutka na riadenie a "plynový systém", V-N radenie a ukazovateľ stavu paliva. Integrovaná palivová nádrž obsahuje liter pohonných hmôt - tak môžete byť takmer celú hodinu na vode, pretože 4-taktná technológia Suzuki privádza viacej paliva z každej benzínovej nádrže ako porovnateľný dvojtaktný závesný motor. Zaisťuje čistú prevádzku!
Vždy na štarte
Svojou váhou 13 kg sa motor DF 2,5 zaraďuje medzi najľahšie štvortakty, ktoré Suzuki vyrába - je to Vaša výhoda pri transporte! S objemom valcov 68 cm3 dáva OHV motor silu pre vlečné (pomocné) a nafukovacie člny. A je vždy pripravený: štartovacia šnúra so zapaľovaním Pointless od Suzuki, ktorá sa dá ľahko vytiahnuť, nepotrebuje žiadnu batériu a poskytuje rýchly štart.
Názov: |
SUZUKI DF 2.5 S |
SUZUKI DF 2.5 L |
Výkon: | 1,8 kW | 1,8 kW |
Počet valcov: | 1 | 1 |
Obsah: | 68 ccm | 68 ccm |
Otáčky max.RPM: | 5250-5750 | 5250-5750 |
Dĺžka nohy: | 381 mm | 508 mm |
Štartovanie: | ručné | ručné |
Riadenie: | ručné | ručné |
Radenie: | F/N | F/N |
Hmotnosť: | 13,5 kg | 14,0 kg |
Palivový systém: | karburátorový | karburátorový |
Výfukový systém: | nad vrtuľou | nad vrtuľou |
Nádrž: | zabudovaná 1,0 L | zabudovaná 1,0 L |
Generátor: | x | x |
Výhody lodného motora v porovnaní s konkurenčnými značkami:
Mercury:
- Hmotnosť len 13kg, oproti 18kg. Kompaktný dizajn s lepším výkonom v pomere výkon hmotnosť.
- Väčšia nádrž 1l oproti 0,95l
Yamaha:
- Hmotnosť len 13kg, oproti 17kg. Kompaktný dizajn s lepším výkonom v pomere výkon hmotnosť.
- Väčšia nádrž 1l oproti 0,9l
- CDI vs TCI
Honda:
- Viac koní 2.5 vs 2.0
- chladené vodou vs chladené vzduchom
Vysvetlivky sktatiek u motorov SUZUKI:
-
M - Ručný štart
-
H - Ručné ovládanie
-
E - El. štart
-
W - Ručný a el. štart a diaľkové ovládanie
-
WH - Ruční a el. start a ruční ovl.
-
D - Ručné vyklápaanie motora pomocou hydraulického piestu
-
P - El. vyklápanie motora
-
T - Elektro-hydraulické ovládanie Trimu a vyklápaie motora
-
O - Vstrekovanie oleja
-
S - Doporučená výška zrkadla lode 381 mm
-
L - Doporučená výška zrkadla lode 508 mm
-
X - Doporučená výška zrkadla lode 635 mm
-
XX - Doporučená výška zrkadla lode 762 mm
-
EFI - Elektronické vstrekovanie paliva
-
P - El. vyklápanie motora
-
Z - protibežná rotácia lodného šrôbu (točí sa doľava)
-
HPDI - Vysokotlakové priame vstrekovanie paliva