Detaily produktu

3 530,00 €
Kód tovaru: SUZUKI DF20AL
Skladom u dodávateľa

Závesný lodný motor SUZUKI DF 20A

Vstrekovanie paliva bez  batérie, ponúka rýchle štartovanie a úspornejšiu prevádzku

Lodný motor Suzuki DF20 je prvým lodným motorom ktorý ponúka systém vstrekovania paliva bez batérie. Tento systém ponúka rýchle a jednoduché štartovanie a zároveň ako je bežné u lodných motorov Suzuki, čistejšiu a úspornejšiu prevádzku. Model Suzuki DF20 vypĺňa medzeru medzi modelmi DF 15 a DF25 a technologicky sa spolu s DF15 zaradzuje medzi  najvyspelejšie prenosné lodné motory na trhu. Úplne nové komponenty palivového vstrekovacieho systému ktoré sú menšie ako doteraz používané znížili aj celkovú hmotnosť tohto lodného motoru. Hmotnosť DF20 je nižšia ako akýkoľvek iný prívesný lodný motor v triede 14.7KW (20ps) doteraz mal. Vďaka svojej konštrukcii disponujú tieto motory pozoruhodnou úsporou paliva rovnako zníženými emisiami po celú dobu ich prevádzky.

Firma BOAT DIESEL s. r. o., oficiálny zástupca Suzuki na Slovensku Vám ponúka pri všetkých lodných motoroch:

  • Garanciu 3ročnej záruky
  • Oficiálny a certifikovaný servis lodných motorov Suzuki na Slovensku
  • Dodanie náhradných dielov do 3 - 4 pracovných dní
  • Pokiaľ je potrebné, inštalácia, nastavenie lodného motora a príslušenstva

 

 Názov:                    

DF 20 AS   

DF 20AL   

DF 20AES    

DF 20AEL  

DF 20ARS   

DF 20ARL   

 Výkon:      14,7 kW    14,7 kW      14,7 kW     14,7 kW   14,7 kW    14,7 kW
 Počet valcov:           2          2           2          2         2          2
 Obsah:  327 ccm   327 ccm   327 ccm  327 ccm  327 ccm  327 ccm
 Otáčky max.RPM:   5300-6300  5300-6300   5300-6300   5300-6300   5300-6300   5300-6300
 Dĺžka nohy:     381 mm    508 mm     381 mm    508 mm    381 mm   508 mm
 Štartovanie:      ručné      ručné    elektrické  elektrické  elektrické  elektrické
 Riadenie:      ručné      ručné       ručné     ručné   diaľkové   diaľkové
 Radenie:      F/N/R     F/N/R       F/N/R       F/N/R       F/N/R       F/N/R
 Hmotnosť:      44 kg      45 kg        48 kg       49 kg       47 kg      48 kg
 Palivový systém: elektr.vstrek. elektr.vstrek. e lektr.vstrek. elektr.vstrek.  elektr.vstrek.   elektr.vstrek.
 Výfukový systém: stredom vrtule stredom vrtule stredom vrtule stredom vrtule stredom vrtule stredom vrtule
 Nádrž:   externá 12L  externá 12L   externá 12L   externá 12L   externá 12L   externá 12L
 Generátor:   12V 6A     12V 6A    12V 12A     12V 12A    12V 12A    12V 12A

 

Výhody motora v porovnaní s konkurenčnými značkami:

Mercury:
- 44kg vs 52kg, kompaktný dizajn, lepší pomer váha výkon
- Prvý sériovo vyrábaný motor s elektronických vstrekovaní paliva bez batérie vs karburátor
- Suzuki Lean Burn kontrolný systém na zníženie spotreby paliva a zvýšenie jeho využitia

Yamaha:
- 44kg vs 52kg, kompaktný dizajn, lepší pomer váha výkon
- Prvý sériovo vyrábaný motor s elektronických vstrekovaní paliva bez batérie vs karburátor
- Suzuki Lean Burn kontrolný systém na zníženie spotreby paliva a zvýšenie jeho využitia
- 12amp nabíjanie vs 10 amp - voliteľné - elektrický  model

Honda:
- 44kg vs 47kg, kompaktný dizajn, lepší pomer váha výkon
- Prvý sériovo vyrábaný motor s elektronických vstrekovaní paliva bez batérie vs karburátor
- Suzuki Lean Burn kontrolný systém na zníženie spotreby paliva a zvýšenie jeho využitia

 

Vysvetlivky skratiek u motorov SUZUKI:

M - Ručný štart

H - Ručné ovládanie

E - El. štart

W - Ručný a el. štart a diaľkové ovládanie

WH - Ruční a el. start a ruční ovl.

D - Ručné vyklápaanie motora pomocou hydraulického piestu

P - El. vyklápanie motora

T - Elektro-hydraulické ovládanie Trimu a vyklápaie motora

O - Vstrekovanie oleja

S - Doporučená výška zrkadla lode 381 mm

L - Doporučená výška zrckadla lode 508 mm

X - Doporučená výška zrkadla lode 635 mm

XX - Doporučená výška zrkadla lode 762 mm

EFI - Elektronické vstrekovanie paliva

P - El. vyklápanie motora

Z  -  protibežná rotácia lodného šrôbu (točí sa doľava)

HPDI - Vysokotlakové priame vstrekovanie paliva