Detaily produktu
Závesný lodný motor SUZUKI DF 20A
Vstrekovanie paliva bez batérie, ponúka rýchle štartovanie a úspornejšiu prevádzku
Lodný motor Suzuki DF20 je prvým lodným motorom ktorý ponúka systém vstrekovania paliva bez batérie. Tento systém ponúka rýchle a jednoduché štartovanie a zároveň ako je bežné u lodných motorov Suzuki, čistejšiu a úspornejšiu prevádzku. Model Suzuki DF20 vypĺňa medzeru medzi modelmi DF 15 a DF25 a technologicky sa spolu s DF15 zaradzuje medzi najvyspelejšie prenosné lodné motory na trhu. Úplne nové komponenty palivového vstrekovacieho systému ktoré sú menšie ako doteraz používané znížili aj celkovú hmotnosť tohto lodného motoru. Hmotnosť DF20 je nižšia ako akýkoľvek iný prívesný lodný motor v triede 14.7KW (20ps) doteraz mal. Vďaka svojej konštrukcii disponujú tieto motory pozoruhodnou úsporou paliva rovnako zníženými emisiami po celú dobu ich prevádzky.
TECHNICKÁ ŠPECIFIKÁCIA:
Názov: |
DF 20 AS |
DF 20AL |
DF 20AES |
DF 20AEL |
DF 20ARS |
DF 20ARL |
Výkon: | 14,7 kW | 14,7 kW | 14,7 kW | 14,7 kW | 14,7 kW | 14,7 kW |
Počet valcov: | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 |
Obsah: | 327 ccm | 327 ccm | 327 ccm | 327 ccm | 327 ccm | 327 ccm |
Otáčky max.RPM: | 5300-6300 | 5300-6300 | 5300-6300 | 5300-6300 | 5300-6300 | 5300-6300 |
Dĺžka nohy: | 381 mm | 508 mm | 381 mm | 508 mm | 381 mm | 508 mm |
Štartovanie: | ručné | ručné | elektrické | elektrické | elektrické | elektrické |
Riadenie: | ručné | ručné | ručné | ručné | diaľkové | diaľkové |
Radenie: | F/N/R | F/N/R | F/N/R | F/N/R | F/N/R | F/N/R |
Hmotnosť: | 44 kg | 45 kg | 48 kg | 49 kg | 47 kg | 48 kg |
Palivový systém: | elektr.vstrek. | elektr.vstrek. | e lektr.vstrek. | elektr.vstrek. | elektr.vstrek. | elektr.vstrek. |
Výfukový systém: | stredom vrtule | stredom vrtule | stredom vrtule | stredom vrtule | stredom vrtule | stredom vrtule |
Nádrž: | externá 12L | externá 12L | externá 12L | externá 12L | externá 12L | externá 12L |
Generátor: | 12V 6A | 12V 6A | 12V 12A | 12V 12A | 12V 12A | 12V 12A |
Výhody motora v porovnaní s konkurenčnými značkami:
Mercury:
- 44kg vs 52kg, kompaktný dizajn, lepší pomer váha výkon
- Prvý sériovo vyrábaný motor s elektronických vstrekovaní paliva bez batérie vs karburátor
- Suzuki Lean Burn kontrolný systém na zníženie spotreby paliva a zvýšenie jeho využitia
Yamaha:
- 44kg vs 52kg, kompaktný dizajn, lepší pomer váha výkon
- Prvý sériovo vyrábaný motor s elektronických vstrekovaní paliva bez batérie vs karburátor
- Suzuki Lean Burn kontrolný systém na zníženie spotreby paliva a zvýšenie jeho využitia
- 12amp nabíjanie vs 10 amp - voliteľné - elektrický model
Honda:
- 44kg vs 47kg, kompaktný dizajn, lepší pomer váha výkon
- Prvý sériovo vyrábaný motor s elektronických vstrekovaní paliva bez batérie vs karburátor
- Suzuki Lean Burn kontrolný systém na zníženie spotreby paliva a zvýšenie jeho využitia
Vysvetlivky skratiek u motorov SUZUKI:
M - Ručný štart
H - Ručné ovládanie
E - El. štart
W - Ručný a el. štart a diaľkové ovládanie
WH - Ruční a el. start a ruční ovl.
D - Ručné vyklápaanie motora pomocou hydraulického piestu
P - El. vyklápanie motora
T - Elektro-hydraulické ovládanie Trimu a vyklápaie motora
O - Vstrekovanie oleja
S - Doporučená výška zrkadla lode 381 mm
L - Doporučená výška zrckadla lode 508 mm
X - Doporučená výška zrkadla lode 635 mm
XX - Doporučená výška zrkadla lode 762 mm
EFI - Elektronické vstrekovanie paliva
P - El. vyklápanie motora
Z - protibežná rotácia lodného šrôbu (točí sa doľava)
HPDI - Vysokotlakové priame vstrekovanie paliva