Závesný lodný motor SUZUKI DF 250A
Suzuki DF 250 je prvý V6 štvortaktný lodný motor na svete s 250hp a získal prestížne NMMA (National Marine Manufacturers Association) cenu za inováciu.
Má mimo iného 55 stupňovú V 6 konfiguráciu ktorá zaisťuje eleganciu a kompaktný vzhľad.
- Silný 24 ventilový blok motora s dvoma vačkovými hriadeľmi v hlavE
- Elektronické vstrekovanie paliva
- Ladené viacstupňové sacie potrubie pre lepší výkon motora
- Suzuki exkluzívne variabilné nastavenie ventilu, ktorý upravuje nasávaný vzduch (pri nízkych a stredných otáčkach). To má za výsledok lepšiu spotrebu paliva a nižšie emisie
- Prevodový pomer 2.08:1
- Vyššia maximálna rýchlosť člnu
Názov: |
SUZUKI DF250APX |
SUZUKI DF250APXX |
Výkon: | 184,0 kW | 184,0 kW |
Počet valcov: | V6 (55°) | V6 (55°) |
Obsah: | 4028 ccm | 4028 ccm |
Otáčky max.RPM: | 5500-6100 | 5500-6100 |
Dĺžka nohy: | 635 mm | 762 mm |
Štartovanie: | elektrické | elektrické |
Riadenie: | diaľkové | diaľkové |
Radenie: | F/N/R | F/N/R |
Hmotnosť: | 290 kg | 299 kg |
Palivový systém: | elektrické vstrekovanie | elektrické vstrekovanie |
Výfukový systém: | stredom vrtule | stredom vrtule |
Nádrž: | - | - |
Generátor: | 12V 54 A | 12V 54A |
Firma BOAT DIESEL s. r. o., oficiálny zástupca Suzuki na Slovensku Vám ponúka pri všetkých lodných motoroch:
- Garanciu 3ročnej záruky
- Oficiálny a certifikovaný servis lodných motorov Suzuki na Slovensku
- Dodanie náhradných dielov do 3 - 4 pracovných dní
- Pokiaľ je potrebné, inštalácia, nastavenie lodného motora a príslušenstva
Vyvetlivky skratiek u motorov SUZUKI:
M - Ručný štart
H - Ručné ovládanie
E - El. štart
W - Ručný a el. štart a diaľkové ovládanie
WH - Ručný a el. štart a ruční vládanie
D - Ručné vyklápanie motora pomocou hydraulického piestu
P - El. vyklápanie motora
T - Elelktro-hydarulické ovládanie Trimu a vyklápanie motora
O - Vstrekovanie oleja
S - Doporučená výška zrkala lode 381 mm
L - Doporučená výška zrkadla lode 508 mm
X - Doporučená výška zrkadla lode 635 mm
XX - Doporučená výška zrkadla lode 762 mm
EFI - Elektronické vstrekovanie paliva
P - El. vyklápanie motora
Z - Protibežná rotácia lodného šrôbu (doľava)
HPDI - Vysokotlakové priame vstrekovanie paliva