Detaily produktu
Závesný lodný motor SUZUKI DF 40A
Úsporná prevádzka a spoľahlivosť pri vysokom výkone za každých okolností.
Skvelý model DF 40 ponúka vysoký výkon a spoľahlivosť za každých okolností. Systém Lean burn poskytuje nevšedne úspornú prevádzku. Elektronické vstrekovanie paliva zasa zaisťuje optimálny výkon. Tento model bol dodávaný i na Olympijské a Paraolympijské hry Londýn 2012 na závod regát čo len potvrdzuje špičkovú kvalitu tohto modelu.
Názov: |
SUZUKI DF40ATS |
SUZUKI DF40ATL |
Výkon: | 29,4 kW | 29,4 kW |
Počet valcov: | 3 | 3 |
Obsah: | 941 ccm | 941 ccm |
Otáčky max.RPM: | 5000-6000 | 5000-6000 |
Dĺžka nohy: | 381 mm | 508 mm |
Štartovanie: | elektrické | elektrické |
Riadenie: | diaľkové | diaľkové |
Radenie: | F/N/R | F/N/R |
Hmotnosť: | 102 kg | 104 kg |
Palivový systém: | elektr. vstrekovanie | elektr. vstrekovanie |
Výfukový systém: | stredom vrtule | stredom vrtule |
Nádrž: | externá 25L(voliteľná) | externá 25L (voliteľná) |
Generátor: | 12V 19A | 12V 19A |
Výhody motora v porovnaní s konkurenčnými značkami:
Mercury:
- 19amp nabíjanie vs 18 amp (40EFI, 40EFI Big Foot)
- Vyšší prevodový pomer 2.27:1 oproti 2.00:1 pre lepšiu akceleráciiu
- DOHC motor oproti SOHC
- 4ventili na cylindri oproti dvom
- Vyšší obsah motora 941cm3 oproti 747cm3 (40, 40EFI)
- Suzuki Lean Burn kontrolný systém pre nižšiu spotrebu a lepšie využitie paliva
Yamaha:
- Vyšší prevodový pomer 2.27:1 oproti 2.00:1 pre lepšiu akceleráciiu
- DOHC motor oproti SOHC
- 4ventili na cylindri oproti dvom
- Vyšší obsah motora 941cm3 oproti 747cm3 (40, 40EFI)
- Suzuki Lean Burn kontrolný systém pre nižšiu spotrebu a lepšie využitie paliva
Honda:
- Vyšší prevodový pomer 2.27:1 oproti 2.08:1 pre lepšiu akceleráciiu
- DOHC motor oproti SOHC
- 4ventili na cylindri oproti dvom
- Vyšší obsah motora 941cm3 oproti 808cm3
- 19amp nabíjanie vs 17 amp
Vysvetlivky skratiek u motorov SUZUKI:
M - Ručný štart
H - Ručné ovládanie
E - El. štart
W - Ručný a el. štart a diaľkové ovládanie
WH - Ruční a el. start a ruční ovl.
D - Ručné vyklápaanie motora pomocou hydraulického piestu
P - El. vyklápanie motora
T - Elektro-hydraulické ovládanie Trimu a vyklápaie motora
O - Vstrekovanie oleja
S - Doporučená výška zrkadla lode 381 mm
L - Doporučená výška zrckadla lode 508 mm
X - Doporučená výška zrkadla lode 635 mm
XX - Doporučená výška zrkadla lode 762 mm
EFI - Elektronické vstrekovanie paliva
P - El. vyklápanie motora
Z - protibežná rotácia lodného šrôbu (točí sa doľava)
HPDI - Vysokotlakové priame vstrekovanie paliva