Závesný lodný motor SUZUKI DF 4A
Tieto motory sú určené pre všetkých, ktorí očakávajú silný výkon motora a chcú byť pritom čo možno najviac nezávislí. Tieto tri motory spĺňajú dané požiadavky a dajú sa jednoducho ovládať. Zvlášť praktické: minimálne náklady na údržbu.
Lodné motory Suzuki DF 4, DF 5 a DF 6 sú skonštruované tak aby výhody čistého spaľovania, úspory paliva štvortaktného motora boli dostupné pre majiteľa prenosného lodného motora. Jednoduché ovládanie a manipulácia sú dôvodom prečo sa tieto motory umiestnili na popredných priečkach vo svojich kategóriách.
Pohon je zabezpečený jednovalcovým motorom OHV s objemom 138 cm3, teda najväčším vo svojej triede. 180 stupňové riadenie poskytuje skvelú ovládateľnosť aj pre plytkú vodu. Nízka hmotnosť týchto člnov v kombinácii s vynikajúcim momentom otáčok zaisťuje skvelú akceleráciu. Súčasťou je tiež integrovaná 1,5l nádrž a veľké držadlo.
Názov: |
SUZUKI DF 4 AS |
SUZUKI DF 4AL |
Výkon: | 2,9 kW | 2,9 kW |
Počet valcov: | 1 | 1 |
Obsah: | 138 ccm | 138 ccm |
Otáčky max.RPM: | 4000-5000 | 4000-5000 |
Dĺžka nohy: | 381 mm | 508 mm |
Štartovanie: | ručné | ručné |
Riadenie: | ručné | ručné |
Radenie: | F/N/R | F/N/R |
Hmotnosť: | 24 kg | 25 kg |
Palivový systém: | karburátorový | karburátorový |
Výfukový systém: | nad vrtuľou | nad vrtuľou |
Nádrž: | zabudovaná 1,0 L | zabudovaná 1,0 L |
Generátor: | 12V 5A (voliteľný) | 12V 5A (voliteľný) |
Funkcia Tri polohy: | ÁNO | ÁNO |
Závesný motor SUZUKI DF4A je možné pri uskladňovaní položiť na až tri rôzne strany bez toho, aby olej vytiekol.
Výhody motora v porovnaní s konkurenčnými značkami:
Mercury:
- 6amp. nabíjanie vs 2amp -voliteľné
- Väčšia nádrž 1,5l oproti 1l
- Väčšia kapacita oleja pre vyššiu spoľahlivosť 0,7l vs 0,45l
- Väčší obsah motora: 138cm3 vs 123cm3
Yamaha:
-Nižšia hmotnosť a vyšší výkon v pomere váha výkon. 25kg vs 27kg
Vysvetlivky sktatiek u motorov SUZUKI:
-
M - Ručný štart
-
H - Ručné ovládanie
-
E - El. štart
-
W - Ručný a el. štart a diaľkové ovládanie
-
WH - Ruční a el. start a ruční ovl.
-
D - Ručné vyklápaanie motora pomocou hydraulického piestu
-
P - El. vyklápanie motora
-
T - Elektro-hydraulické ovládanie Trimu a vyklápaie motora
-
O - Vstrekovanie oleja
-
S - Doporučená výška zrkadla lode 381 mm
-
L - Doporučená výška zrkadla lode 508 mm
-
X - Doporučená výška zrkadla lode 635 mm
-
XX - Doporučená výška zrkadla lode 762 mm
-
EFI - Elektronické vstrekovanie paliva
-
P - El. vyklápanie motora
-
Z - protibežná rotácia lodného šrôbu (točí sa doľava)
-
HPDI - Vysokotlakové priame vstrekovanie paliva