Detaily produktu

7 850,00 €
6 535,00 €
Ušetríte:
1 315,00 €
Kód tovaru: SUZUKI DF50ATL
Skladom u dodávateľa

Závesný lodný motor SUZUKI DF 50A

 

Úsporná prevádzka a spoľahlivosť  pri vysokom výkone za každých okolností.

Skvelý model DF 50 ponúka vysoký výkon a spoľahlivosť za každých okolností. Systém Lean burn poskytuje nevšedne úspornú prevádzku. Elektronické vstrekovanie paliva zasa zaisťuje optimálny výkon. Tento model bol dodávaný i na Olympijské a Paraolympijské hry Londýn 2012 na závod regát čo len potvrdzuje špičkovú kvalitu tohto modelu.

 

 Názov:                

SUZUKI DF50ATS    

SUZUKI DF50ATL     

 Výkon:            36,8 kW               36,8 kW
 Počet valcov:                  3                   3
 Obsah:              941 ccm             941 ccm
 Otáčky max.RPM:          5300-6300            5300-6300
 Dĺžka nohy:             381 mm             508 mm
 Štartovanie:           elektrické             elektrické
 Riadenie:            diaľkové             diaľkové
 Radenie:               F/N/R              F/N/R
 Hmotnosť:               102 kg               104 kg
 Palivový systém:      elektr. vstrekovanie   elektr. vstrekovanie
 Výfukový systém:         stredom vrtule        stredom vrtule
 Nádrž:  externá 25L (voliteľná)   externá 25L (voliteľná)
 Generátor:             12V 19A              12V 19A

 

Výhody motora v porovnaní s konkurenčnými značkami:

Mercury
- 104 kg oproti 112kg lepší pomer váha výkon - 50EFI L shaft
- 19amp nabíjanie vs 18 amp
-  Vyšší prevodový pomer 2.27:1 oproti 2.00:1 pre lepšiu akceleráciiu
- DOHC motor oproti SOHC
- 4ventili na cylindri oproti dvom
- Suzuki Lean Burn kontrolný systém pre nižšiu spotrebu a lepšie využitie paliva

Yamaha:
- 104 kg oproti 112kg lepší pomer váha výkon - F50, L shaft
-  Vyšší prevodový pomer 2.27:1 oproti 1.85:1 pre lepšiu akceleráciiu
- DOHC motor oproti SOHC, lepšia akcelerácia and úspora paliva
- 4ventili na cylindri oproti dvom
- Suzuki Lean Burn kontrolný systém pre nižšiu spotrebu a lepšie využitie paliva

Honda
-  Vyšší prevodový pomer 2.27:1 oproti 2.08:1 pre lepšiu akceleráciiu
- DOHC motor oproti SOHC, lepšia akcelerácia and úspora paliva
- 4ventili na cylindri oproti dvom
- Vyšší obsah motora 941cm3 oproti 808cm3
- 19amp nabíjanie vs 17 amp

 

Vysvetlivky skratiek u motorov SUZUKI:

M - Ručný štart

H - Ručné ovládanie

E - El. štart

W - Ručný a el. štart a diaľkové ovládanie

WH - Ruční a el. start a ruční ovl.

D - Ručné vyklápaanie motora pomocou hydraulického piestu

P - El. vyklápanie motora

T - Elektro-hydraulické ovládanie Trimu a vyklápaie motora

O - Vstrekovanie oleja

S - Doporučená výška zrkadla lode 381 mm

L - Doporučená výška zrckadla lode 508 mm

X - Doporučená výška zrkadla lode 635 mm

XX - Doporučená výška zrkadla lode 762 mm

EFI - Elektronické vstrekovanie paliva

P - El. vyklápanie motora

Z  -  protibežná rotácia lodného šrôbu (točí sa doľava)

HPDI - Vysokotlakové priame vstrekovanie paliva