Detaily produktu
Závesný lodný motor SUZUKI DF 50A
Úsporná prevádzka a spoľahlivosť pri vysokom výkone za každých okolností.
Skvelý model DF 50 ponúka vysoký výkon a spoľahlivosť za každých okolností. Systém Lean burn poskytuje nevšedne úspornú prevádzku. Elektronické vstrekovanie paliva zasa zaisťuje optimálny výkon. Tento model bol dodávaný i na Olympijské a Paraolympijské hry Londýn 2012 na závod regát čo len potvrdzuje špičkovú kvalitu tohto modelu.
Firma BOAT DIESEL s. r. o., oficiálny zástupca Suzuki na Slovensku Vám ponúka pri všetkých lodných motoroch:
- Garanciu 3ročnej záruky
- Oficiálny a certifikovaný servis lodných motorov Suzuki na Slovensku
- Dodanie náhradných dielov do 3 - 4 pracovných dní
- Pokiaľ je potrebné, inštalácia, nastavenie lodného motora a príslušenstva
Názov: |
SUZUKI DF50ATS |
SUZUKI DF50ATL |
Výkon: | 36,8 kW | 36,8 kW |
Počet valcov: | 3 | 3 |
Obsah: | 941 ccm | 941 ccm |
Otáčky max.RPM: | 5300-6300 | 5300-6300 |
Dĺžka nohy: | 381 mm | 508 mm |
Štartovanie: | elektrické | elektrické |
Riadenie: | diaľkové | diaľkové |
Radenie: | F/N/R | F/N/R |
Hmotnosť: | 102 kg | 104 kg |
Palivový systém: | elektr. vstrekovanie | elektr. vstrekovanie |
Výfukový systém: | stredom vrtule | stredom vrtule |
Nádrž: | externá 25L (voliteľná) | externá 25L (voliteľná) |
Generátor: | 12V 19A | 12V 19A |
Výhody motora v porovnaní s konkurenčnými značkami:
Mercury
- 104 kg oproti 112kg lepší pomer váha výkon - 50EFI L shaft
- 19amp nabíjanie vs 18 amp
- Vyšší prevodový pomer 2.27:1 oproti 2.00:1 pre lepšiu akceleráciiu
- DOHC motor oproti SOHC
- 4ventili na cylindri oproti dvom
- Suzuki Lean Burn kontrolný systém pre nižšiu spotrebu a lepšie využitie paliva
Yamaha:
- 104 kg oproti 112kg lepší pomer váha výkon - F50, L shaft
- Vyšší prevodový pomer 2.27:1 oproti 1.85:1 pre lepšiu akceleráciiu
- DOHC motor oproti SOHC, lepšia akcelerácia and úspora paliva
- 4ventili na cylindri oproti dvom
- Suzuki Lean Burn kontrolný systém pre nižšiu spotrebu a lepšie využitie paliva
Honda
- Vyšší prevodový pomer 2.27:1 oproti 2.08:1 pre lepšiu akceleráciiu
- DOHC motor oproti SOHC, lepšia akcelerácia and úspora paliva
- 4ventili na cylindri oproti dvom
- Vyšší obsah motora 941cm3 oproti 808cm3
- 19amp nabíjanie vs 17 amp
Vysvetlivky skratiek u motorov SUZUKI:
M - Ručný štart
H - Ručné ovládanie
E - El. štart
W - Ručný a el. štart a diaľkové ovládanie
WH - Ruční a el. start a ruční ovl.
D - Ručné vyklápaanie motora pomocou hydraulického piestu
P - El. vyklápanie motora
T - Elektro-hydraulické ovládanie Trimu a vyklápaie motora
O - Vstrekovanie oleja
S - Doporučená výška zrkadla lode 381 mm
L - Doporučená výška zrckadla lode 508 mm
X - Doporučená výška zrkadla lode 635 mm
XX - Doporučená výška zrkadla lode 762 mm
EFI - Elektronické vstrekovanie paliva
P - El. vyklápanie motora
Z - protibežná rotácia lodného šrôbu (točí sa doľava)
HPDI - Vysokotlakové priame vstrekovanie paliva