Závesný lodný motor SUZUKI DF 90ATX
Vrtuľa neni súčasťou motora.
Vyššia výkonnosť paliva, zvýšená prilnavosť a zvýšená priľnavosť a zrýchlenie.
Spoločnosť Suzuki nastavila úplné nové štandardy pre štvortaktné motory. Ku svojim známym modelom DF60 a DF70 prináša nové modely DF80 a DF90. So zavesením niektorého s týchto motorov si zaisťujete vyššiu výkonnosť paliva, lepšiu odozvu uzatváracieho ventilu, zvýšenú priľnavosť a zrýchlenie, lepšie rozloženie hmotnosti, hladšie radenie prevodovkou a to všetko v kompaktnom dizajne vhodnom pre široké spektrum člnov a lodí.
Takže ak hľadáte nižšiu spotrebu paliva, hladšie štarty, čisté zrýchlenie, konzistentný výkon a maximálnu účinnosť Modely DF60 až DF90 sú tu práve pre vás.
Firma BOAT DIESEL s. r. o., oficiálny zástupca Suzuki na Slovensku Vám ponúka pri všetkých lodných motoroch:
- Garanciu 3ročnej záruky
- Oficiálny a certifikovaný servis lodných motorov Suzuki na Slovensku
- Dodanie náhradných dielov do 3 - 4 pracovných dní
- Pokiaľ je potrebné, inštalácia, nastavenie lodného motora a príslušenstva
Názov: |
SUZUKI DF90ATL |
SUZUKI DF90ATX |
Výkon: | 66,2 kW | 66,2 kW |
Počet valcov: | 4 | 4 |
Obsah: | 1502 ccm | 1502 ccm |
Otáčky max.RPM: | 5300-6300 | 5300-6300 |
Dĺžka nohy: | 508 mm | 635 mm |
Štartovanie: | elektrické | elektrické |
Riadenie: | diaľkové | diaľkové |
Radenie: | F/N/R | F/N/R |
Hmotnosť: | 156 kg | 160 kg |
Palivový systém: | elektronické vstrekovanie | elektronické vstrekovanie |
Výfukový systém: | stredom vrtule | stredom vrtule |
Nádrž: | externá 25L (voliteľná) | externá 25L (voliteľná) |
Generátor: | 12V 27A | 12V 27A |
Ďalšie informácie:
- 4 - taktné 4 ventilové výkonné motory
- digitálne elektronické riadenie vstrekovania palika, úspora až 40% oproti priemerným dvojtaktným lodným motorom
- mikropočítačova diagnostika motora a jeho chodu
- kované jednodielne kľukové hriadele
- teplotne riadený nasávací systém
- vysoká spoľahlivosť motorov
- dokonalý design
Výhody motora v porovnaní s konkurenčnými značkami:
Mercury:
- 155kg oproti 181kg, ľahšia váha, kompaktný dizajn s lepším pomerom váha výkon - dlhá noha
- Vyšší prevodový pomer 2.59:1 oproti 2.33:1 pre lepšiu akceleráciiu
- Offset hnací hriadeľ pre lepšiu stabilitu na traverze
- Suzuki Lean burn kontrolný systém pre úspornejší chod a lepšie využitie paliva
Yamaha:
- 155kg vs 166kg, ľahšia váha, kompaktný dizajn s lepším pomerom váha výkon - dlhá noha
- Vyšší prevodový pomer 2.59:1 oproti 2.27:1 pre lepšiu akceleráciiu
- 27Amp nabíjanie oproti 25Amp
- Offset hnací hriadeľ pre lepšiu stabilitu na traverze
- Suzuki Lean burn kontrolný systém pre úspornejší chod a lepšie využitie paliva
Honda:
- 155kg vs 163kg, , ľahšia váha, kompaktný dizajn s lepším pomerom váha výkon - dlhá noha
- Vyšší prevodový pomer 2.59:1 oproti 2.33:1 pre lepšiu akceleráciiu
- Offset hnací hriadeľ pre lepšiu stabilitu na traverze
- DOHC vs SOHC, lepšia akcelerácia and úspora paliva
Vysvetlivky skratiek u motorov SUZUKI:
M - Ručný štart
H - Ručné ovládanie
E - El. štart
W - Ručný a el. štart a diaľkové ovládanie
WH - Ruční a el. start a ruční ovl.
D - Ručné vyklápaanie motora pomocou hydraulického piestu
P - El. vyklápanie motora
T - Elektro-hydraulické ovládanie Trimu a vyklápaie motora
O - Vstrekovanie oleja
S - Doporučená výška zrkadla lode 381 mm
L - Doporučená výška zrckadla lode 508 mm
X - Doporučená výška zrkadla lode 635 mm
XX - Doporučená výška zrkadla lode 762 mm
EFI - Elektronické vstrekovanie paliva
P - El. vyklápanie motora
Z - protibežná rotácia lodného šrôbu (točí sa doľava)
HPDI - Vysokotlakové priame vstrekovanie paliva