ZÁVESNÝ LODNÝ MOTOR YAMAHA VF 150 - V MAX SHO
2,8-litrový motor V MAX SHO 150hp nielenže dosahuje mimoriadny výkon, ale poskytuje ho efektívne, čisto a ticho. Efektívna konštrukcia skrýva 16-ventilovú jednotku, rozvod DOHC s variabilným časovaním vačkového hriadeľa a systém EFI. Výsledok? Úžasné zrýchlenie, úchvatná maximálna rýchlosť a predovšetkým ohromné vzrušenie!
Uspokojte svoj hlad po výkone.
Motor V MAX SHO 150hp je navrhnutý tak, aby ideálne vyhovoval dnešnému charakteru rýchlejších a ľahších športových člnov. Preto sa pri jeho konštrukcii kládol dôraz na tichý chod a kompaktné rozmery s nízkou hmotnosťou a vytvorenie výkonnej všestrannej pohonnej jednotky.
Na zaistenie vysokého výkonu v celom výkonovom spektre je motor vybavený technológiou Variable Camshaft Timing (VCT), ktorá podľa potreby dokonale upravuje zmes paliva a vzduchu vo valcoch. Pre vás to znamená úžasný konštantný krútiaci moment od nuly až po maximálnu rýchlosť.
Detaily:
- Kompaktný dizajn – vyšší výkon pri nižšej hmotnosti
- Najvyšší krútiaci moment a výkon vo vysokej rýchlosti v danej triede
- Vyladené na zaistenie okamžitého výkonu ľahkých člnov
- Výrazný a známy dizajn kapotáže motora „V MAX SHO“
- Vysokovýkonný 50 A alternátor – výkon už od nízkych otáčok
- Bezkonkurenčná spoľahlivosť značky Yamaha
Technické dáta:
Model motora | Výkon HP | Výkon kW | Obsah cm3 | Počet valcov | Noha cm | Váha kg | Štart | Riadenie | Trim&Zdvih |
YAMAHA VF 150 LA | 150 | 110,3 | 2670 | 4 | 51 | 223 | Elektr. | Diaľk. | Power trim&tilt |
YAMAHA VF 150 XA | 150 | 110,3 | 2670 | 4 | 63,5 | 227 | Elektr. | Diaľk. | Power trim&tilt |
Vysvetlivky skratek u motorov YAMAHA
M- ručný štart
H- ručné ovládanie
E - elek. štart
W- ruč. a el. start a dialkové ovládanie
WH - ručný a el. štart a ručné ovládanie
D - ručné vyklapanie motora
P – el. vyklápanie motora
T- elekt. vyklápanie a naklápaniemotora
O- vstrekovanie oleja
S- dopor. výška zrkadla lodi 381mm
L- dopor. výška zrkadla lodi 508mm
X- dopor. výška zrkadla lodi 635mm
EFI - elektron. vstrekovanie paliva
HPDI – vysokotlakové priame vstrekovanie motora